ⓦ.channel
ⓦ.channel

ⓦ.channel

بازی‌های یوبیسافت روی پی‌سی دیگر شامل اچیومنت نخواهند شد

Assassin's Creed Valhalla آغازگر یک مسیر جدید است


یوبیسافت به تازگی تغییراتی اساسی در پلتفرم خود روی پی‌سی اعمال کرده است. هم اکنون دیگر چیزی به نام Uplay و Ubisoft Club وجود ندارد، چرا که آن‌ها حالا با یکدیگر ترکیب شده‌اند و با نام Ubisoft Connect شناخته می‌شوند. نام سرویس اشتراکی ماهیانه ۱۵ دلاری این شرکت نیز از یوپلی پلاس به یوبیسافت پلاس تغییر پیدا کرده است. اما حالا معلوم شده که یک تغییر اساسی دیگر هم در این پلتفرم اعمال شده است: از Assassin’s Creed Valhalla به بعد، دیگر خبری از اچیومنت در بازی‌های این شرکت نخواهد بود (حداقل روی پی‌سی).


پس از آن که بازیکنان نسخه پی‌سی Assassin’s Creed Valhalla متوجه غیبت بخش اچیومنت در صفحه بازی شدند، برخی گمان می‌کردند که شاید مشکلی در قرارگیری بازی روی یوبیسافت کانکت به وجود آمده است. حتی برخی هم معتقد بودند که این کار عمدی بوده و به خاطر همکاری یوبیسافت با فروشگاه اپیک گیمز انجام شده است – در حالی که این پلتفرم از ماه‌ها پیش اچیومنت‌ها را به خود اضافه کرده بود.


در نهایت یوبیسافت تایید کرد که غیبت اچیومنت‌ها واقعا عمدی بوده و بازی‌های آینده هم همین گونه خواهند بود، اما نه به خاطر همکاری با اپیک، بلکه یک تغییر در ساختار پلتفرم این کمپانی. یک نماینده از یوبیسافت در فروم این شرکت توضیح داد:


 اچیومنتی برای این بازی روی پی‌سی وجود ندارد، و این یک تغییر عمدی است. به جای اچیومنت برای بازی‌های جدید یوبیسافت کانکت، ما بخش Challenges را گسترش داده‌ایم، که شامل XP و جوایز دیگری در یوبیسافت کانکت می‌شود. می‌دانیم که این برای بسیاری از شما یک تغییر بزرگ است و از شما بابت درک این مسئله ممنونیم.


این طور که به نظر می‌رسد، در واقع حالا آن چالش‌هایی که در بازی‌ها انجام می‌دادید تا برایشان یک اچیومنت دکوری باز کنید، از این به بعد جوایزی برایتان به همراه خواهند داشت. همچنین یوبیسافت ظاهرا در حال اعمال تغییراتی روی همین بخش Challenges هم هست، چرا که «چالش‌های اصلی در حال حاضر در یوبیسافت کانکت قابل دسترسی نیستند.»


با این اوصاف، علاوه بر Valhalla، بازی‌هایی همچون Immortals Fenyx Rising و Far Cry 6 هم از این سیستم جدید پیروی خواهند کرد. هنوز معلوم نیست که یوبیسافت این تغییرات را روی بازی‌های قدیمی‌تر خود هم اعمال می‌کند یا خیر. هرچند جالب است که Watch Dogs Legion، بازی‌ای که همین چند هفته پیش عرضه شد، هم شامل اچیومنت می‌شود و هم این چالش‌های خاص.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد