ⓦ.channel
ⓦ.channel

ⓦ.channel

بازیکنان Call of Duty: Black Ops Cold War از تجربه مولتی‌پلیر بازی راضی نیستند

سیستم امتیازدهی به اسلحه‌ها خیلی کند است


 بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به تازگی عرضه شده و به نظر می‌رسد خیلی از بازیکنان از همین حالا سراغ بخش مولتی‌پلیر آن رفته‌اند.


به نقل از VG247، بسیاری از بازیکنان نسبت به دشوار بودن سیستم امتیازدهی در بخش مولتی‌پلیر ناامید هستند. به عقیده آن‌ها Cold War شما را مجبور می‌کند برای استفاده بهتر از اسلحه‌هایتان وقت زیادی صرف کنید.


وقتی یک بازی جدید (مخصوصا آنلاین) عرضه می‌شود جامعه بزرگی از 

گیمرها به دریای تجربه آن شیرجه می‌زنند. حتی خیلی از افراد روز عرضه بازی مرخصی می‌گیرند و ساعت‌ها پشت میز مشغول تکه و پاره کردن یکدیگر هستند! به طور کلی هم وقتی اولین بار به سراغ یک عنوان می‌روید نیاز به صرف وقت کافی و آشنایی با فضای کاربری و راه و چاه‌های آن دارید.


با تمام این اوصاف، بازیکنان Call of Duty: Black Ops Cold War اعتقاد دارند سیستم امتیازدهی به اسلحه‌ها بیش از حد کند پیش می‌رود و وقت زیادی از آن‌ها می‌گیرد.


در یک ساب ردیت که آپ‌ووت بسیاری هم داشته، کاربران نسبت به پیش‌نیازهای Cold War برای به دست آوردن ابزار و اسلحه‌های بهتر معترض هستند. یک کاربر نوشته: «من بیش از ۲۰۰ نابودی با لانچر خود داشته‌ام و لول آن تازه به ۸ رسیده است.»


فرد دیگری نوشت: «یکی از اسلحه‌های من ۸۲۵ کیل گرفته و لولش ۴۱ است. اینکه xp بازیکنان به آرامی زیاد شود را دوست دارم اما xp اسلحه‌ها اینقدر آهسته؟ نه.»



گفته می‌شود یکی از دلایل این حرکت توسعه‌دهندگان، کم بودن تنوع اسلحه‌ها در بازی است. آن‌ها می‌خواهند این رویکرد را تا رسیدن آپدیت‌های جدید و اضافه شدن اسلحه‌های بیشتر نگه دارند.


در حال حاضر به نظر می‌رسد Call of Duty: Black Ops Cold War شروع خوبی داشته و طی همین مدت بسیار کوتاه بازیکنان بسیاری را جذب کرده است. حتی دیگر خبری منتشر شد که می‌گفت انتشار این بازی به همراه عرضه ایکس باکس سری ایکس موجب شکسته شدن رکورد ترافیک اینترنتی در انگلستان شده است.


بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌ سی در دسترس است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدمجتبی امامی مقدم یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 11:16


عالی

ممنون از شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد