ⓦ.channel
ⓦ.channel

ⓦ.channel

پشتیبانی از دوال سنس پلی استیشن 5‌ به بتای استیم اضافه شده است

گرچه این پشتیبانی فعلا کامل نیست



کنترلر دوال سنس یکی از هیجان‌انگیزترین مواردی است که پلی استیشن 5 وارد نسل جدید کرده. حس، اندازه و قابلیت‌های این کنترلر تفاوت‌های چشم‌گیری با کنترلر نسل‌های قبلی دارد و مواردی را امکان‌پذیره نموده که در گذشته فکرش را هم نمی‌کردیم.


به نقل از دوال شاکرز، با اینکه همه قابلیت‌های دوال سنس روی استیم پشتیبانی نمی‌شود اما ولو قابلیت کلی پشتیبانی از خود دوال سنس را به بتای کلاینت استیم اضافه کرده است.


ولو در ابتدا این خبر را از طریق کامیونیتی استیم به اشتراک گذاشت و تاکید داشت که این پشتیبانی در حالت اولیه و ابتدایی است. در حال حاضر برخی قابلیت‌های کنترلر پلی استیشن 5 مثل ترک‌پد، رامبل، gyro، Adaptive Triggers و برخی موارد دیگر هنوز روی استیم پشتیبانی نمی‌شوند.


در ابتدا همه فکر می‌کردیم احتمالا قابلیت‌هایی نظیر Adaptive Triggers تنها مخصوص خود کنسول پلی استیشن 5 باشد اما با توجه به اعلامیه ولو که گفته این قابلیت‌ها «هنوز اضافه نشده»، یعنی به احتمال قوی در آینده‌ای نزدیکی شاهد اضافه شدن آن‌ها خواهیم بود.



به زعم خیلی از منتقدان و کاربرانی که کنسول‌های نسل جدید را تجربه کرده‌اند، نسل بعدی‌ترین بخش آن‌ها همین Adaptive Triggers در دوال سنس بوده است.


پلی استیشن 5 از تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) به صورت جهانی عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد