ⓦ.channel
ⓦ.channel

ⓦ.channel

مولتی‌پلیر Cyberpunk 2077 می‌تواند مثل GTA Online باشد

 به عقیده گروهی از تحلیل‌گران


پس از چندین تاخیر متوالی، عرضه Cyberpunk 2077 نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.  ابتدا تنها با بخش تک‌نفره راهی بازار می‌شود و بخش مولتی‌پلیر Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی به آن اضافه خواهد شد.


به نقل از گیم رنت، خیلی از رسانه‌ها و تحلیل‌گران از همین حالا راجع به بخش مولتی‌پلیر Cyberpunk 2077 و شکل احتمالی آن صحبت می‌کنند. سی دی پراجکت رد تا به امروز اطلاعات خاصی راجع به این بخش به اشتراک نگذاشته و به همین دلیل حدس زدن فرمت کلی آن کمی دشوار به نظر می‌رسد.


با این حال میخال نواکوفسکی طی مصاحبه‌ای که ماه ژانویه برگزار کرده بود، اشاره داشت که بخش مولتی‌پلیر سایبرپانک یک پروژه AAA و گسترده است. در ضمن، سی دی پراجکت رد دارد همزمان با بازی اصلی روی آن کار می‌کند.


در کنار این موارد توسعه‌دهنده لهستانی سایبرپانک تایید کرده بخش مولتی‌پلیر قطعا تا سال ۲۰۲۲ راهی بازار نمی‌شود و اینکه بخش مذکور دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد بود.


همچنان که توجه تقریبا تمام مخاطبان به هسته بازی Cyberpunk 2077 و بخش داستانی آن است، یک شرکت دانش‌محور به نام M Science گزارشی منتشر کرده که می‌تواند توجهات را کمی به سمت آینده بازی سی دی پراجکت رد معطوف کند.


بر اساس گزارش M Science «مدل مولتی‌پلیر Cyberpunk 2077 به جی تی ای آنلاین شباهت دارد و شامل چندین DLC‌ و محتوای اضافه خواهد بود». محققان این شرکت در ادامه عنوان کرده‌اند که چنین رویکردی در دراز مدت خیلی منطقی و کاربردی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا برای یک بازی با ابعاد و جاه‌طلبی سایبرپانک ۲۰۷۷.


همچنان که توجه تقریبا تمام مخاطبان به هسته بازی Cyberpunk 2077 و بخش داستانی آن است، یک شرکت دانش‌محور به نام M Science گزارشی منتشر کرده که می‌تواند توجهات را کمی به سمت آینده بازی سی دی پراجکت رد معطوف کند.


همچنین گفته شده این مدل از مولتی‌پلیر در طولانی مدت سودکلانی به همراه خواهد داشت و خیلی بهتر از فرمت «عرضه DLC و محتوای اضافه پولی» است. در نتیجه شگفت‌آور نیست که می‌بینیم GTA Online اینقدر محبوبیت دارد و راکستار هم حسابی از آن پشتیبانی می‌کند.



GTA Online‌ در چهار سال نخست عرضه بالغ بر ۱ میلیارد دلار درآمدزایی داشت و در نیمه دوم ۲۰۲۰ هم شاهد افزایش تعداد بازیکنان بوده است. یکی از دلایل موفقیت این بازی، عرضه محتوای رایگان به صورت منظم بوده که اجازه نداده بازی یک حالت تکراری و خسته‌کننده به خود بگیرد. البته نباید فراموش کرد که GTA به خودی خود محبوبیت فوق‌العاده‌ای داشته و دارد.


در هر حال Cyberpunk 2077 هم با دنیای وسیع و غرق‌کننده خود می‌تواند موفقیت GTA Online را طی سال‌های آتی تکرار کند. تازه باید در نظر گرفت که سایبرپانک بر خلاف GTA یک عنوان نقش‌آفرینی است و اینگونه پتانسیل بخش مولتی‌پلیر آن حتی بیشتر به نظر می‌رسد.


بازی Cyberpunk 2077 اکنون برای عرضه در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پی سی، گوگل استیدیا، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد